2011年4月18日 星期一

澳洲北雪梨上班的第一天


回歸澳洲上班族生活
下班衝忙跑去買菜回家準備隔天中餐再吃晚餐




9 則留言:

  1. I tot u want to work at Brisbane.
    Grant.

    回覆刪除
  2. more jobs in Sydney and better pay lol

    回覆刪除
  3. hey mate, how's the life in Sydney?
    i love ur photos. what was the camera used for the photos?

    Jerry Chiang

    回覆刪除
  4. pretty good, all settled down now back to work, it's my 3yr old Nikon COOLPIX P5100.

    thanks

    回覆刪除
  5. 你好~~~你還在north syd上班嗎?
    我也是~~~你是做啥麼的~~~改天一起出去喝個酒吧!!

    我叫Angel

    回覆刪除
  6. 我是做marketing Assistant/ receptionist.
    你呢???

    回覆刪除
  7. 所以是電腦方面的~~~辛苦辛苦~~~我男友也是做電腦~~覺得他的眼睛快脫窗了!!
    改天一起出去喝酒吧!!!在這裡很難遇到台灣人!!!
    你有whats app嗎? 加我吧!! 0433543203!!

    回覆刪除